Return and Exchange Policy
- The customer has the right to cancel the order at any time before completing the delivery process
- The customer has the right to have the product maintained by a pure team during the warranty period
- للعميل الحق بالاسترجاع خلال سبعة أيام بنفس حالتها الأصلية عند شرائها وغير مستعملة ولم يتم فكها أو تشغيلها .
- للعميل الحق بالإسترجاع خلال يومين في حال عطل مصنعي من تاريخ تركيب المنتج .
- للعميل الحق بالاستبدال خلال سبعة أيام في حال عطل مصنعي من تاريخ تركيب المنتج .
- The customer has the right to submit a replacement or refund request for the product in case of a problem that could not be maintained by the maintenance team.
- ملاحظة / لا تتم عمليات الاسترجاع أو الاستبدال إلا بموجب الفاتورة الاصلية .
- في حالة استحقاق العميل استرجاع المبلغ فإن عملية الاسترجاع تكون على الحساب البنكي الخاص بالعميل خلال 12 يوم عمل.
- ملاحظة: يتم خصم قيمة الفلاتر من أجهزة التحلية والبرادات المفلترة حسب نوعها كقيمة مستردة .
- The guarantee of Naqi's desalination devices is two years, including electrical parts and 5 years of free service (visits and hand fees).
- يجب الإلتزام بجدول الصيانة الدورية وذلك بتغيير طقم الفلاتر كل ستة أشهر بــ ( 120 ريال ) و تغيير المرحلة الخامسة كل سنة بــ (75 ريال ) و تغيير المرحلة الرابعة كل سنتين بــ ( 158 ريال ).
- Electrical parts should not be exposed to water.
- The device should not be subjected to any alteration, maintenance or transfer work from another company.
- The device should not be exposed to sunlight and weathering directly.
- إذا تم الإخلال بأي بند من البنود الواردة فإن الضمان يعتبر لاغي.
- In case of a problem with the product, the customer must submit a maintenance request on the website through the following link:
https://naqi.sa/complaints/ - The client will be contacted within 5 working days to schedule an appointment for the implementation of the service
- المنتجات المجددة الخاصة بنقي سنة من تاريخ الشراء
- ملاحظة: قد يكون على المنتج آثار استعمال أو خدوش سطحية
We are glad to serve you،